BİRECİK ŞUSKİ ŞUBE MÜDÜRÜ MAHMUT ÇETİN`DEN RAMAZAN BAYRAMI MESAJI
Birecik Şuski Şube Müdürü Mahmut Çetin, Ramazan Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Birecik Şuski Şube Müdürü Mahmut Çetin, mesajında şu ifadelere yer verdi;

“Ramazan-ı şerif ile birlikte doyasıya yaşadığımız rahmet, mağfiret ve bereket ikliminin ardından bir Ramazan Bayramı’na daha ulaşmanın mutluluğu ve heyecanı içerisindeyiz.
Huzuru, güveni, dostluğu, paylaşmayı ve dayanışmayı ziyadesiyle hissettiğimiz bayramlar, insanî değerleri, sevgi ve saygıyı üst seviyede idrak ettiğimiz özel zamanlardır.
Bu duygularla, Ramazan Bayramı’nın ülkemiz ve İslam âlemi başta olmak üzere tüm insanlığa barış, huzur, sağlık ve mutluluklar getirmesini diliyor; Tüm Birecikli hemşerilerimin ve aziz milletimizin Ramazan Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum.”
ABDULLAH YİĞİT –ANKARA
В Унече Брянской области единороссы высадили деревья на территории местной ЦРБ
В Калининграде «Единая Россия» проводит тренировки по единоборствам для старшего поколения
Birleşik Rusya Kadın Hareketi’nin girişimiyle Çuvaşistan’da Kırsal Kadınlar Günü kurulmuştur
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi
По инициативе «Единой России» в Ульяновске провели квиз по истории Олимпийского спорта
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО