Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit, 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Dünya Çiftçiler Günü, Uluslararası Tarım Üreticileri Federasyonu’nun (IFAP) kuruluş tarihi olan 14 Mayıs 1946 tarihi vesilesi ile dünyada ve ülkemizde her yıl kutlanmaktadır.
Tarımsal üretimin her alanında faaliyet gösteren tüm üreticilerin Dünya Çiftçiler Günü’nü kutlarken, vatanı ve toprağı için alın teri döken çiftçilerimizin özverili çalışmalarının ve tarımsal üretimin önemini yinelemek istiyorum. Günümüzde tarımın ve tarımsal üretimin ne denli önemli olduğu gün yüzüne çıkmıştır. Üretimin ve çiftçilerimizin öneminin bilinciyle, çiftçilerimizin üretimlerini desteklemek, korumak ve geliştirmek adına adımlar atılmaktadır.
Dünya Çiftçiler Günü’nde, her zorluğa katlanarak vatan topraklarını işleyen, emeği ve alın teri ile üretimi sürdüren tüm çiftçilerimizi saygı ve minnet duygularımla selamlıyorum. Dünya Çiftçiler Günü’nü kutluyor, emekleriyle topraklarımızı bereketlendiren çiftçilerimize esenlikler diliyorum.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
«Единая Россия» собирает для юных пациентов больниц «Коробки храбрости»
Birleşik Rusya üyeleri, Khanty-Mansiysk’te tıp uzmanlarıyla SVO katılımcıları ve aileleri için bir rehabilitasyon sisteminin geliştirilmesi konusunu görüştüler
По Народной программе «Единой России» в посёлке Шкотово Приморского края построили новый мост
При поддержке «Единой России» обновили галерею портретов в Сквере ветеранов в Астрахани
Медицина, благоустройство, цифровизация: на форуме «Единой России» обсудили ключевые направления развития Костромской области
В Соколе Вологодской области «Единая Россия» провела спортивный праздник для детей с ограниченными возможностями здоровья